24 Şubat 2011 Perşembe

Deprasyon hapı mı vardı önceden?

Alıntı

"Büyüyorsun kuzum. İlk değildir muhtemelen şu anki dip durumun ama son olmayacağı kesin.
Daha bunlardan epey bi gelecek başına hayat içinde, zaman zaman.
Rahat ooolllll bişi olmaz. :)

"Öldürmeyen acı kuvvetlendirir" lafını duymaktan ve söylemekten bıktığında, bu tip "dip" durumlarında, canın daha az yanacak merak etme.
Canım yaa, hoşgeldin aramıza, büyümek böyle oluyor :)"

Alıntı bitti :)

Bir blogger'a,
dip yapmış bir blogger'a,
yazdığı içerikten ziyade yazma tarzı hoşuma giden dip yapmış bir blogger'a,
yaptığım yorumdur.

İki gün sonra, bu sefer ben "dip"ten kurtulmaya çalışırken tekrar okudumda yorumumu, iyi geldi :)
Lan ben bunu kendime de yazmışım meğer, dedim kendi kendime.
Hep bu puşt "lodos" yüzünden oluyor haa, ağzını burnunu kıracam bu lodos'un. Lodos olduğu günler, mümkünse kendimi bir odaya kapatasım var :)

Yok yok iyiki var lodos. Dipler iyiki var. Yoksa hayat'ı hep güllük gülistanlık zannederdik. Oysa biliyoruz ki değil.
Hem mesele dip yapmamak değil, dipten çıkabilme kabiliyetimizin derecesi. Evet evet derecesi, seviyesi, 10 üzerinden kaç ettiği. Bu seviye ne kadar yüksekse, hayat o kadar kolay ve siz(biz) o kadar güçlüsünüz.

Blogger kim mi :) Leah. Sağ üst köşedeki takipçiler arasında bulabilirsiniz kendisini.

9 yorum:

  1. "güçlü" olma durumuna katılıyorum ama depresyon hapı alınmasına karşı değilim. başın ağrıdığında aspirin alınıyorsa, depresyonu daha hafif atlatmak için de depresyon hapı alınabilir. duygularımız aslen bir takım hormonların, beyindeki kimyasalların sonucuysa, mutluluk hormonunu arttırmak (iç veya dış etkenler sayesinde) son derece mantıklı...

    YanıtlaSil
  2. :)
    Yani ilerlemiş bir vakadan bahsediyorsak tabii ki dediğiniz doğru.
    Benim kasteddiğim ,hani arada bir hayat fazla ağır gelmeye başlarya öyle yani.
    Bi de ben hasta olduğumda bile kolay kolay ilaç almamaya çalışırım. İlaç kullanımımın bağışıklık sistemimi zayıflatacağını düşünürüm.

    YanıtlaSil
  3. o aralar çok sıklaşınca kronikleşmeye yüz tutar, dikkat etmek lazım kafaya ;)

    YanıtlaSil
  4. Hayat ve Tavla,
    İsminden yola çıkarak soruyorum; Zar Adam'ı okumuş muydun?

    YanıtlaSil
  5. :)
    yok okumadım
    ama rastlamıştım bi yerlerde sanki

    YanıtlaSil
  6. Hayati kararlarını zar atarak veren, hayat felsefesi "zar" olan bir adamın hikayesini konu alıyordu. Fikir olarak orijinal bulmuştum, (üstelik yeni bir kitap değil, sanıyorum 60larda yazılmıştı) ama altını iyi dolduramamış bence yazar... Neyse, "HayatVEtavla" bana onu çağrıştırdı...

    YanıtlaSil
  7. İşte bana da tavla hayatı çağrıştırıyor, hayat da tavlayı :)

    "Benziyorlar sanki" başlıklı yazıyı okursan ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.
    (okumuşsundur :) belki de )

    YanıtlaSil
  8. tavla bilmem 1. zar adam çok salak bir kitaptı amca kitabın sonuna doğru iyice sapıttı 2. bu nasıl bir yazıdır yineee 3.

    YanıtlaSil
  9. Hırrr!! seni elime geçirdiğimde ne yapacağımı düşünüyorumda, senin adına sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum bu 1. :)

    Sen bu dünyada yaşamıyosun diye, bizler bu dünyadan yazılar yazmayacak değiliz bu 2.

    Hiç bişey anlamadığın halde takip etmeye devam ettiğin için teşekkür ederim bu da 3.

    Balığım benim, yirim ben seni :))

    YanıtlaSil