8 Şubat 2011 Salı

Benziyorlar sanki

Hayat biraz da;

Dü-şeş beklerken hep yek gelmesine isyan etmemektir.
Beklemediğin anda dü-şeş gelmesini normal karşılamaktır.

Düşeşten daha çok hep yeke ihtiyaç duymaktır.(bazen)

Bir el önce ve bir el sonra gelen zar'ın anlamsız olabilmesidır.

Son zarda çift gelip, oyunu kaybetmek ya da kazanmaktır.

Oyunu son zara bırakmamaktır.

Oynamayı bilmektir.
İstemeyi(zar'ı beyin dalgalrıyla yönlendirmek) bilmektir.

Risk almayı bilmektir.(yerinde ve zamanında)
Korkmayı bilmektir.(mümkünse hep)

Korkularının üstüne gitmeyi bilmektir.(bazen)

Karşındaki oyuncuyu küçümsememektir.
karşındaki oyuncudan korkmamaktır.

Bi el kazandın diye sevinmemektir.
Bi el kaybettin diye üzülmemektir.

Bir kere yenildiysen, sadece "bir kere" yenilmişsin demektir.
Bir kere yendiysen de aynısı geçerlidir.

Zar'ın oyunu bozabileceğini bilmektir, zorun da...

Yenildiğinde rakibinin elini sıkabilmektir.
Yendiğinde tebrik beklememektir.

16 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. mars olsan da devam etmektir.

    YanıtlaSil
  3. bir gün güzel bir yazına güzel bir yorum yazacağım buna inanıyorum

    YanıtlaSil
  4. Marca Karia Krispina, tebrik etmiş kadar oldun :) teşekkür ederim. Yanaktan mı dudaktan mı öpüyorsun? :))

    YanıtlaSil
  5. Aslısın, Evet mars olsan da devam etmektir... acısını unutmadan ama acısıyla da kıvranmadan.

    YanıtlaSil
  6. femme fatale, justliar'ı da sevmiştik oysa.
    Güzellik görecelidir bebeğim.
    Aşık veysel ne diyor; "Güzelliğin beş para etmez bu bendeki aşk olmasa" Sana güzel görünen başka birine görünmeyebilir, tersi de doğrudur.

    Üzgünüm oscar wilde ya da frank sinatra'dan alıntı yapamadığım için :)))

    Ama seviyorum ben sendeki bu halleri :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Dudak kenarı ve masum! hımmm iyi geldi bu :))
    ateş beni hep yakar gülüm seni bazen yakarsa bilmiyorum :)

    ben de
    öpcük öpcük...
    :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. kenar köşe derkeeeennnn bu işin sonu iyiye gitmiyoooo, bak demedi demeeee :))

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. ben de sık sık hayatı futbola benzetirim, hayat bazen bariz penaltının verilmemesi, bazen de o penaltıyı kaçırmaktır.

    YanıtlaSil
  13. Marca Karia Krispina,
    Kardeşçeyi karıştırma, masum kısmında kalalım bence :)

    YanıtlaSil
  14. Yani haklısın, hakem hatası, ters bi vuruş, seyirci etkisi, oyuncuların o günkü motivasyonu, rakibin duruşu... diye gider bu liste ama ZAR yok.

    Futbolda iyi takımın normal takıma yenildiği pek az görünürken, tavlada iyi oyuncunun normal oyuncuya yenilmesi vakay-ı aidyedendir. :)

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Marca Karia Krispina,

    Asgari müşterekte buluşmak bu olsa gerek.
    Bu seferde ben öptüm (masumca canıımmm :) )

    YanıtlaSil