21 Aralık 2010 Salı

Mesele

         Mesele odur ki; Güç eline geçtiğinde, çıkarının gerektirdiği gibi değil, adeletin gerektirdiği gibi hareket edebilesin. Mevzubahis kişi haklı mı? Haksız mı? Haklıysa haklı gibi, haksızsa haksız gibi davranalım. Haklı olduğunu düşünüp, haksızmış gibi davranmaya devam edersek çıkarımız öyle gerektirdiği için, işte o zaman bizi yöneten değer; çıkarlarımızdır. Haklı da olsak haksız da, çıkarlarımıza göre hareket etmeye başlamışız demektir ve bu YANLIŞTIR. 

İlk yazı girişini, alkışlar :) eşliğinde yapan hayatVEtavla.

14 yorum:

  1. hayatvetavla kardaş:)mesajını biraz tercüme ettim:)gönürde mevzubahis kişi yargı yolunda gibime:)müdahale edeyimmi:)tarafsızmı kalayım:)

    YanıtlaSil
  2. :) ilk yoruma yetişememişim desenize :))

    YanıtlaSil
  3. Zaman/içinde
    Ben herhangi birini, özellikle sizin kastettiğiniz birini kastetmemiştim :)
    Ben yazılarımda direk siyaset yapmayacağım. Ama yazdıklarım hayat ile ilgili olduğuna göre, siyaseti de ilgilendirebilir. İlgilendirebilir demek, ilgilendirmeyebilir de demektir anlıyorsunuz değilmi :)

    YanıtlaSil
  4. Efsa hatun
    İlk yoruma yetişemediğin gibi, yorum da yapmamışsın.
    Yaptığın olsa olsa durum tespiti olur.
    Bu bloğun varoluş sebebi(efsa kayır ettirdi hayatVetavla'yı) olduğunu düşünürsek... :))

    YanıtlaSil
  5. işte bu yüzden okullarda din kültürü ve ahlak bilgisi değil sadece ahlak dersi verilmelidir. kaynak ne olur onu bilemem

    YanıtlaSil
  6. Justliar
    :) allahım yaaaa
    yok arkadaş ben ortaya yazıyorum, çekmeyin oraya buraya.

    YanıtlaSil
  7. tarafsız kalayım:)anlaşıldı tabikine:)ayrıca yorum önceliği bana ait olduğu içinde/acayip mutlu olmuşum:)bu mesaj efsoşa gider:)

    YanıtlaSil
  8. efsoş'un daha yorum bile yapmadıkı ne önceliği :)

    YanıtlaSil
  9. :) Beni az çok bilirsin ben ılımlı bir insanım. Haklıykende susmasını bilirim, karşımdaki bazen tın mın bişiyler der ve gider ama ben hep yerimde sayarım falan. :))
    Haksızsamda özür dilemesinide bilirim efendim.

    YanıtlaSil
  10. Yani haklıysan bile ne alaka hatun he ne elaaakaaa.
    Ki haklısın demedim, haklıysan bile dedim :)

    YanıtlaSil
  11. bu ayrıntıyı kaçırmışım:)meğer yorum değilmiş:)banada gelmedi/niz:)egom ezik değil:) velakin mühimsenmekte şerefli duygu:)evet abarttım:)

    YanıtlaSil
  12. Ne demek efenim iade-i ziyaret iyidir :)

    YanıtlaSil
  13. :) yahu herkes yazılandan bir şeyler cıkarır yorum yapmayalım mı ?

    YanıtlaSil
  14. yapın, yapın hatta yapın :)

    YanıtlaSil