3 Nisan 2011 Pazar

Bence de tuhaf ama yapacak bişey yok :)

Sunday------>pazar. neden çünkü pazar günleri güneşlidir.
Monday-------> pazartesi. Neden çünkü mankafalıdır, pazartesiler.
Tuesday------> salı. two iki demekya, bunun da söylenişi ona benziyor ya o yüzden.
Wednesday--->çarşamba. W nun ortası haftanın da ortası gibin duraaayy.
thusday ------> perşembe. aslında bunun da söylenişi iki ye benziyor ama ikinin kontenjanını salı doldurduğu için buna perşembe düştü.
Friday----> nam-ı değer özgür gün.
saturday---->cumartesi. saturunden bişey alacak olsam c.tesi giderdim dolauısıyla bu da öyle.

Benim kafanın çalışma şeklinin yazımsal resmidir az önce okuduğunuz... :))

3 yorum:

  1. friday=freyja's day. freyja teyze varmıs kuzey avrupa mitolojisinde ondan gelme aşk savaş barıs herbişeyin tanrıcasıymıs

    YanıtlaSil
  2. hahahaaa...
    onun doğrusu budur ama seninki de kabul!

    Sunday - Bildiniz: Sun'dan Güneş günü
    Monday - Moon'dan Ay günü (mankafa dediğine alınır bak Ay çok hassastır.)
    Tuesday - Mars günü
    Wednesday - Mercurii sanırsam Latincesi yani Merkür günü
    Thursday - Latince Jovis'den Jüpiter günü
    Friday - Latince Veneris'ten Venüs Günü
    Saturday - Bunu da bildiniz efem: Satürn günü

    YanıtlaSil
  3. Bi durun Allah aşkına kızlar yaws :) gelmişiniz üstüme üstüme!

    Ben biliyorum, ateşin birden alev alması gibi birden poflayacak benim ingiliz dili ve edebiyatım, zira yanmadan az önce çıkan boğuk duman çıkmaya başladı :)

    YanıtlaSil